Voor onze gasten en introducees

Greenfee tarieven

Als je nog geen lid bent van de Heemskerkse Golfclub betaal je een zogenoemd ‘greenfee’ tarief. Dat is de bijdrage dat je betaalt om te spelen op onze 18 holes of Par 3 baan.

Gastspelers kunnen vanaf een week van te voren een starttijd inplannen. Vanwege grote drukte op onze 18 holes baan zijn er, op dit moment, beperkte speeltijden beschikbaar voor niet-leden. Informeer bij de receptie naar de mogelijkheden.

Reserveringsregels niet-leden 18 holes baan:

• Voor leden van andere A of B golfclubs: maximaal 15 reserveringen per jaar (18 of 9 holes)
  • Voor overige niet-leden: maximaal 10 reserveringen per jaar (18 of 9 holes)
  • Reserveringen vanaf een week van te voren
  • Speeltijden zijn beperkt beschikbaar
  • Reservering op dit moment alleen via de receptie

Hieronder vind je een overzicht van onze greenfee tarieven, maar kijk ook eens op onze greenfree arrangementen. Zo wordt golfen op de Heemskerkse nog leuker!

18 holes baan 2024

18 holes 9 holes
Greenfee maandag t/m vrijdag € 60,- € 40,-
Greenfee zaterdag & zondag € 70,- € 45,-
Greenfee introductie € 40,- € 30,-
10 rondenkaart (10 x 9h) €300,-
Greenfee hospitality maandag t/m vrijdag € 50,- € 30,-
Greenfee hospitality zaterdag & zondag € 55,- € 35,-
Greenfee jeugd t/m 12 jaar € 10,- € 10,-
Jeugdspelers tot 18 jaar € 13,- € 13,-

Par 3 baan 2024

9 holes Dagkaart
Greenfee € 20,- € 35,-
Greenfee introductie € 16,- € 25,-
Greenfee jeugd tot 18 jaar € 7,50 € 12,50
Greenfee intro jeugd tot 18 jaar € 6,50 € 10,-
10 ronden kaart (10 x 9h) € 160,-

Spelen op onze banen?

Starttijd reserveren

Een starttijd reserveren, voor zowel de 18 holes als de Par 3 baan, kan via onderstaande button of telefonisch via de receptie.

Gastspelers zijn meer dan welkom en adviseren wij  bij de receptie te informeren naar beschikbare starttijden via 0251-250088.

Verhuur Handicarts

De Heemskerkse Golfclub heeft een samenwerkingsverband met de Stichting Handicart. Kijk op de website van de stichting voor meer informatie over het aanvragen van een persoonlijke pas.

• Handicart medisch: € 4,50*
  • Handicart twee minder validen: € 6,-*
  • Handicart minder valide + 1 valide: € 13,-*
  • Handicart voor validen: €25,-
  • Handicart wedstrijd/evenement per dag: € 50,-

* Handicart uitsluitend af te rekenen met een persoonlijke pas van de Stichting Handicart.

Aanbod en gebruik oefenfaciliteiten

Leden en gasten kunnen vrij gebruik maken van onze oefenfaciliteiten. Om hier gebruik van te maken bieden wij het volgende aan:

• Ballenkaart: € 5,-
  • Ballenkaart: het opwaarderen van de ballenkaart kan bij de receptie.
  • Huur golfset: € 10,- voor een halve set. Verkrijgbaar en af te rekenen in de golfshop
  • Huur trolley: € 5,-. Verkrijgbaar en af te rekenen in de golfshop

Voor het gemak

Een locker huren?

Dat is mogelijk. Ideaal natuurlijk voor als je die zware golftas en trolley niet iedere keer in de auto wilt tillen. Dit zijn de jaarlijkse prijzen voor de diverse lockers die we aanbieden.

• Locker dubbel (extra breed) met stroom beneden: €165,- per jaar
  • Locker dubbel (extra breed) zonder stroom beneden: €135,- per jaar
  • Locker enkel zonder stroom beneden: €105,-
  • Locker dubbel (extra breed) boven: €115,-
  • Locker enkel boven: €90,-

De vraag naar lockers is groot. Hierdoor kan het zijn dat je gewenste locker tijdelijk niet beschikbaar is. Informeer via receptie@heemskerksegolfclub.nl naar de actuele beschikbaarheid. Het is hier ook mogelijk om je tijdelijk op een wachtlijst te laten zetten.

Vind ons

De Heemskerkse Golfclub