Met trots presenteren we onze

Faciliteiten

Naast onze prachtige banen kan je gebruik maken van oefenfaciliteiten, het restaurant, presentatieruimtes en prachtig terras. Lees er hier meer over.

De Heemskerkse Golfclub staat voor een actief, competitief en bovenal gezellig clubleven. En onze faciliteiten spelen hierin een belangrijke rol. Naast onze prachtige natuurrijke banen, die midden in de polder zijn gevestigd, hebben we aantrekkelijke faciliteiten tot onze beschikking.

Dit beperkt zich niet alleen tot het clubhuis en het geheel vernieuwde restaurant. Onze ruime oefenfaciliteiten zijn voor iedereen die zijn golfspel wil verbeteren. Van driving range tot de unieke gras afslagplaatsen van de pitching area.

Je swing oefenen op onze

Driving range

Onze driving range is er om je warm te spelen en je golfspel te verbeteren. Naast de vele kunstgras afslagplaatsen, bieden we ook de mogelijkheid om van het gras af te slaan. Hier heb je de mogelijkheid om het pitchen te oefenen.

Kort spel oefenen

Chipping & pitching green

Naast het clubgebouw kan je vrij gebruik maken van onze chipping en pitching greens. Perfect om het echt korte spel te oefenen, inclusief de altijd lastige bunkerslag. Ook deze oefengreens zijn vrij te gebruiken voor onze leden en gasten.

Kort spel oefenen

Putting green

Misschien wel het moeilijkste onderdeel van het golfspel. In ieder geval het meest onderschatte onderdeel. Voor het clubgebouw ligt een putting green waar leden en gasten vrij gebruik van kunnen maken.

Heerlijk nagenieten

De 19e

Geniet volop van de 19e hole in ons restaurant en op ons prachtige terras, uitkijkende over de fairway en green van hole 9 en 18. Onze horeca wordt gefaciliteerd door de 19de van de Heemskerkse Golfclub, die er voor zorgt dat je heerlijk kunt nagenieten van een kleine snack en verfrissende dranken.

Vind ons

De Heemskerkse Golfclub