Golfles opties

Hieronder vind je de verschillende golfles opties bij de Heemkerkse Golfschool:

• Privéles; de meest gekozen optie. Deze lessen zijn tot en met 4 personen in één groep te volgen. We noemen het een privéles wanneer de groep ‘gesloten’ is en er geen andere golfers worden toegevoegd.
  • Groepslessen; vooraf ingepland op vaste tijden. Hierbij volgen wij het 9-stappenplan van de NGF, waarbij je jezelf van kennismaking met golf tot handicap 0 speler kunt ontwikkelen.
  • Clinics; ideaal voor een uitje met een groep vrienden of bedrijf. Je kunt kiezen voor een 2 of 3 uur durende clinic, waarbij de golf professional alle facetten van golf behandeld.
  • Inlooplessen; 10 trainingen van 30 minuten met maximaal 4 personen voor maar €115,-
  • Lessen per handicapcategorie: 5 trainingen van 60 minuten met clubleden van uw handicap voor maar €105,-
  • Themalessen; 2,5 uur training op het korte of lange spel met leden met dezelfde handicap voor maar €65,-

Privéles tot 4 personen

Met privéles stemt de golf professional de les helemaal af op jouw golfspel en wensen. Dit zorgt ervoor dat je de gehele les intensief wordt begeleid en je het snelst progressie zal boeken.

De lessen zijn te reserveren in blokken van 15 minuten met een minimum van 45 minuten. Ook is het mogelijk om een 5 of 10 rittenkaart te kopen. Wel zo handig!

Privéles is eenvoudig in te plannen via de les reserveren pagina. Hier vind je ook de beschikbare tijden die ingepland kunnen worden.

Groepslessen

Er zijn verschillende soorten groepslessen beschikbaar. De Kennismakingscursus en is een op een vast moment ingeplande mini-clinic om de Heemskerkse Golfclub en de golfsport te ontdekken. De Golfstart leidt golfers op richting het spelen op de baan.

Hieronder de opties voor groepslessen:

Klik op de link voor meer informatie, beschikbare tijden en inschrijven.

Ideaal als uitje

Golfclinic

Een golfclinici is een leuke, leerzame mogelijkheid voor een familie-, vrienden-, of bedrijfsuitje.

De golfclinic is inclusief materiaal, ballen en een van onze PGA-Holland Golfprofessionals, die jullie minimaal 2 uur lang de geheimen van het golfspel bijbrengt. U kunt ook voor een 3, 4 of 5-uur durende golfclinic kiezen, In alle gevallen kunt u kiezen voor het spelen van een aantal holes op onze uitdagende Par 3 baan.

Bel of mail met onze headprofessional voor meer informatie over de mogelijkheden voor het inplannen van een golfclinic via 0639426802 of  golfschool@heemskerksegolfclub.nl

Ontmoet onze

Golfprofessionals