Par 3 lidmaatschap

Een goed initiatief! Iedereen die twee of meer keer per maand golft, is goedkoper uit met een lidmaatschap. Bovendien kan je hierdoor meedoen met gezellige clubactiviteiten als de Par 3 Inloopcompetitie die tijdens de zomerse maanden worden georganiseerd. Ook heb je de mogelijkheid om 7 keer per jaar tegen introductietarief op onze 18 holes baan te spelen.

De voordelen op een rijtje:

• Onbeperkt speelrecht op onze Weidelus Par 3 baan
  • Inclusief NGF handicapregistratie
  • Gasten introduceren tegen het introductietarief
  • Jaarlijks 7x spelen tegen introductietarief op onze 18 holes Championship Course
  • Meedoen met de gezellige Par 3 inloopcompetitie
  • Deelname aan clubwedstrijden
  • Tussentijds overstappen van Par 3 naar 18 holes lidmaatschap is mogelijk

Inschrijfformulier Par 3 lidmaatschap

Het inschrijfformulier dient volledig te worden ingevuld. Daarnaast verzoeken wij je, indien je een handicap hebt, een kopie/foto van je NGF pas toe te voegen/te uploaden bij je inschrijving. Ook verzoeken wij je een pasfoto toe te voegen.

• Je kunt in jaarlijks (in één keer) of in termijnen betalen. Betaling ineens via factuur € 475,- per jaar. Betaling per maand via incasso: € 40,40 per maand. Je dient hiervoor een incasso overeenkomst in te vullen en te ondertekenen.